Segling

Nu har jag varit och seglat i fem dagar som var så otroligt mysigt, det är andra gången jag seglar, och brun har man blivit. Innan dess var jag nere i Åtvidaberg och firade midsommar! Bilder kommer någon annan dag. Idag har jag jobbat mellan 09:30-15:00, skönt att casha in lite pengar! Jag träffade Sofia som också jobbade där idag, det var kul och det var länge sen man såg henne..
Igår såg jag på The ring, eller jag tittade mest in i kudden ska jag säga er!
Imorgon blir det stranden för mig. sån hetta som det är i Norrtälje måste man bada, inte för att jag har badat i år, jag skäms. Men om 29 dagar åker C och jag utomlands!

Vi hörs när vi hörs. Vilket inte är så ofta.. pga SOMMARLOV!!!!
Förresten kom jag in på min skola, är jätte nöjd, jag höjde mig i fem ämnen också!

puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Ja, jag har xs/s i tröjan från Gina Tricot.

Fin blogg!

2010-07-04 @ 19:52:43
URL: http://juliakarlssonn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0