You give me something,

Hemkunskapen gick super bra idag! Nu är det bara att plugga på historian och uppsatserna!
imorgon ska jag gymma med jullan, det kommer bli skönt! Sen ska jag hem och plugga. Calle var här idag, vi spelade tevespel, haha. sen stekte vi hambugare och njöt senare av det.Innan vi åt så skjutsade vi Robert och Fredrik till kvisthamrabacken, jag blev så sugen på att åka bräda. Robert har inte åkt innan, eller bara provat förut någon gång, men nu har han köpt egna saker så att han verkligen kan lära sig och det är superkul! Så Robert, Fredrik och jag ska åka på lördag hade vi tänkt, underbart!

Nu ska jag ta ett bad med massa massa skum. Sug på det!

hit ska jag! .... drömma om när jag badar.

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: På glitter :)

2010-01-20 @ 18:55:54
URL: http://jennhys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0