skullcandy lowrider

Jag var och gymma igår med älskling, och det gick bra! Haha.. skit ont i benen bara. Kunde knappt gå till intersport för de blev som spagetti, men det gick ändå. Jag köpte mig en sportbh som jag ska träna i också.
Just nu har jag beställt ett par Skullcandy Lowrider - hörlurar. De är mycket skönare än vanliga snäckor, och sen bättre bas och så tänkte jag ha de när vi åkter upp i landet till släkt osv! Super nice.
Helgen har gått snabbt som vanligt, jag och Carl tog en dusch med ljus och hyrde filmen "det sista offret" och jag må säga att den var riktigt skum i slutet men annars bra! Pappa är hemma och resan gick suveränt!
Nu ska jag plugga hemkunskap HEJ.


Kommentarer
Postat av: Julia (:

snygga! :D

2010-02-02 @ 16:54:16
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0