norrtälje

hej bloggen!
nu har calle och jag ätit frulle och jag skulle bara slänga in ett inlägg,medan han spelar på sitt xbox! vi får se om han kommer i från det spelet sen när vi ska in till norrtan. för det är nämligen så att vi har varit tillsammans i sju hela månader idag! underbart! men vi ska ta 14 bussen in och mamma har sagt att vi ska få överrasknings fika, så snäll hon är.
pappa ringde till mig idag. det var kul att prata med honom eftersom jag inte pratat med honom på cirka två veckor.. nu idag får han  äntligen bada i polen! jag vill också.men eftersom det är så varmt där nere så tycker han att polen som är 30 grader, han tycker det är kallt! det är mindre än två veckor till han kommer hem! men i allafall så ska jag försöka slita carl ifrån spelet och sen åka till norrtälje till mor min.
hadebra pusspuss


Kommentarer
Postat av: Julia (:

hej! :) jag är nominerad som veckans blogg hos hannah! :) inte hanna i din klass utan en annan, men det skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig :) gå in på min blogg så ser du vart du ska klicka dig vidare :D

2010-01-17 @ 18:02:10
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/
Postat av: sarah

Grattis till er två! :)

hehe okejokej men vad kul om du börjar där, tänk på att det tar ca 1½ timme att åka dit och kan bli lite jobbigt i längden att pendla om du inte flyttar :P nu går jag sam säk här på roden.

2010-01-17 @ 18:32:36
URL: http://sbogefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0