let us just be ourselves

här kommer lite allt i allo på bilder ! njut


nu har jag precis sett Wall-e för första gången, den var super bra!  han är alltför söt. alla ni bör därför se den!


nu blir det god natt för mig!
förresten har jag & carl varit förlovade i 2 månader idag, det ska firas med ben&jerrys imorgon, pansarbra blir det. men jag har ingen ring på fingret, för leverantören till poraths har lämnat fel ring två gånger, dom ska vara glansiga INTE MATTA. och sen har min varit fel storlek.. så ja. "den som väntar på något gott, väntar aldig för länge" .. jag undrar om jag inte har väntat länge nog. det är bara carl som har en ring, haha.. :( men det blir bra sen! nu ska jag svara på ett sms. sen sova. sen drömma en ljuv dröm. sen vakna upp med ett leende av att jag ska städa hela mitt rum som va städat igår men idag är det kaos!

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0