i want to break free

tro det eller ej, jag satte mig här för att slappna av lite, tänka lite och blogga. min fysikbok är öppen och jag har varit en duktig flicka och pluggat! för det är nu det gäller. calle och jag gick hem till mig idag, tittade på teve och poff..så somnade jag! gick upp sex imorse och gick och la mig vid ett.
imorgon tar jag bussen till älskling och sover där. på vägen ska jag köpa godis på hemmakväll så det blir kanon. jag hoppas vi kan ta ett skumbad tillsammans. han berättade för mig idag att han vet vad han kommer ge mig när vi varit tillsammans i sju månader.. hmm, undrar va det är?

nu ska jag förtsätta plugga och lyssna på star fm.
HEJDÅ

jag älskar dig <3
 pimp myspace

Kommentarer
Postat av: caroline

alltså ni är så söta tillsammans! ville bara säga det :)

2010-01-08 @ 14:15:33
URL: http://caaarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0