Lite smått och gott

Jag fick ett paket när jag kom hem från skolan och det var örhängena som jag hade beställt! Skit snygga.
Kommer inte ha dem imorgon men på fredag troligtvis!

Denna dag bestod av bräda bräda och bräda! usCH, vad jag älskar att åka! Längtar tills Romme!
Här kommer bilder tagna av Sabina, Malin och Lisa.

Skit kul att det finns en backe i lilla norrtälje, men grabbarna grus som jobbar där är lite lustiga må jag säga!


På tal om annat så är det snart alla hjärtans dag, och jag har verkligen hittat en bra present. Men kan inte avslöja vad det är förrän älskling fått den, för han läser nämligen bloggen!

Nu är du Nicke Nyfiken va, älskling?! ;) du får se kartongen .. men jag har inte avslöjat någonting alls! Och du har inte en chans att veta vad jag har köpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0