Rubriker blir tråkiga tillslut

Snart kommer älskling , han har precis tagit solbackabussen hit och han har varit i stockholm hela dagen. Jag slutade vid ett det var skönt. Jag undrar hur Carl kommer hem ikväll, han blir väl kvarliggandes här. Eller så säger han "Jag tar bussen hem" Men egentligen så menar han, "Jag orkar inte ta bussen, kan jag sova här?"
Imorgon ska han och jag ha det mysigt. Vi ska fira Lilla alla hjärtans dag, haha. För att C är inte här på söndag! HAN KOMMER BLI SÅ GLAD. Själv nu så sitter jag vid min brors stora dator, som är lika stor som en teve faktiskt. Han ligger i sängen och tittar på "2½ Men" och jag gnuggar mig runt ögonen.

Hannah nämnde att vi skulle gymma varje tisdag! Det blir bra med träning, fast jag tänkte gymma på lördag också. Ska boka spinning och någon annan gympa.

Jag har bytt dans också, eller nivå. Från 2 till 3. För de som går i nivå 2 nu är småttingar. 96 och neråt, så det blir bara pinsamt. Men det blir kul för då får jag dansa med Alexandra och Matilda och alla andra som jag dansade med förut!


Kommentarer
Postat av: matilda bartels

hej baby! kul att du ska börja dansa i våran grupp nu,då blir det som gammla tider igen :D pusss!

2010-02-12 @ 11:30:18
Postat av: Lia

Ja absolut! fan vad kul det kommer bli! :D :D ! pusspusss

2010-02-12 @ 18:40:29
URL: http://enlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0