Nya skor & pizza

Nya skor köpte jag idag, det blev ett par vita converse med skinn, och nu vill jag så gärna beställa en skit snygg tröja ... men pengar? - kan man inte få pengabyxor? Ska höra med mamma! Nej men jag är verkligen kär i den tröjan, och vill köpa den innan alla andra köper den! Så vi får se hur det blir. Annars kommer jag få valpögon och gå ner på knä. Jag spelade spel med Carl nu innan han skulle på träning och sen nu ska jag titta igenom hemkunskapen om jag orkar , annars gör jag det nästa vecka. Detta skulle bli en kväll med filmen Michael Jackson "This is it" men den kommer ut den 26 troligtvis. Men pizza blir det idag.


T
Typ såna här , fast i skinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0