Mr. brightside

Min ansökan till gymnasiet är färdig nu, känns skönt att träffa nytt folk också. Är trött på nästan allt folk här. Ska dessutom gå i en annan stad, älskart! Frisörlinjen blir det för mig.
Sitter hemma hos älskling nu, det va ett tag sen jag var här. Snart ska vi äta kött & potatis, gud så gott. Man känner hur man börjar bli hungrig. Carl syster och man plus barnen är här, det är mysigt.
Jag drog upp till gymmet med mamma och älskling , men han hann inte för att hans träning var för tätt inpå.. men mamma och jag fick gymma rejält, skönt!

Carl och jag öppnade alla hjärtans dag-presenterna igår, så jag slänger in bilderna imorgon! Kan ju inte avslöja dem innan alla hjärtans dag ;)! Jag vill också säga grattis till Robert, han har tagit körkort!
Imorgon blir det dans, äntligen!  pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0