60 av 811

Igår var jag på intervjuen på flygfyren! Tyckte det gick bra och nu är det bara att vänta.. till slutet på april, men jag tror de kommer ringa i mars om jag ska vara ärlig. Det hade varit 811 personer som sökt och de tog ut 60 pers till intervju! Och jag va en av dem, haha tur man har. Men det tar bara ut ungefär hälften till jobb..
Idag ska jag plugga på fysik, har prov imorgon + halsont..
Snart är det lov, och imorgon fredag , ska jag vara hemma hos älskling, har inte varit där på evigheter eller ofta, vi tänkte se "Barnhemmet" oooh, scaery. Sen på lördag GYMMA.
Det blir att åka tåg med Robert som har en bruten arm :( fredrik, calle och mamma till morfar och hunden. För Anna (Sambo) är inte hemma nu. Kommer åka skoter och ta massa foton! Det blir hur bra som helst! Är där några dagar men inte hela lovet!

Nu måste jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0