52 weeks of naughty nights

Jag måste nämna att jag hade en otroligt rolig kväll med Monica, Tom, Carina, Thomas, Idde, Imra och min älskling! Vi va ganska många som mosades i soffan när melodifestivalen började!
Det jag gav till calle på alla hjärtans dag present var en fiffig grej, som han blev väldigt glad av, ska jag säga er!

så alltså skrapade han ifredags och jag kommer skrapa nästa fredag! Så sammanlagt kommer det ta ett helt år, innan vi är klara med detta. Och det som är så bra är att INGEN av oss vet vad det står på lapparna eftersom de är som "skraplotter". Så man överraskar varann varje vecka. Detta kan jag rekommendera.

Då var det så att han hade tydligen valt att göra det igår, men jag visste ju inte när det skulle hända och vad det var. Så va det så romantiskt att carl ropade på mig att jag skulle komma till toaletten , och jag tänkte: vad tänker han nu göra? & vet ni vad gullungen har gjort ? Han har tänt ljus i hela badrummet som överraskning! Så hade vi lugn musik och bara låg och myste! Helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0