Två dagar kvar

Nu ska jag snart äta plättar och jag börjar jobba 18:00. Kommer vara helt slut ikväll, men så är livet. Vi har fått lov idag, vilket är underbart! Alla julklappar är köpta och inslagna, nu inväntas bara julafton, då jag ska jobba.. men också öppna massor av paket!
För det andra så är jag helt slut! och vill gärna bara gå och lägga mig, men då kommer jag inte orka någonting sen. Dessutom är det sista delen av "Morden i Sandhamn" som mamma måste komma ihåg att spela in. Annars blir jag tokig.
Bild på mig och C i stan på café bellmans. Det var i höstas, när vi precis håller på att ge varandra en puss. Ser kul ut!

Kommentarer
Postat av: malin

hej :) jag provjobbade i nya gallerian, där jc låg förut! :)

2010-12-22 @ 22:37:36
URL: http://maaalinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0