Snart nyår

Oj jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Riktigt dåligt bloggande är ett erkännande.. Romme blev det inget, ingen snowboardåkning. Men jag är nöjd ändå! Fick fina julklappar och haft mysigt folk hemma här! Imorgon är det nyårsafton men har inte bestämt mer än vad jag ska ha på mig, allt får bestämmas imorgon har jag själv bestämt..

Innan jullovet började bokade tjejerna och jag en tid hos Hud i skolan, vi ska få fixade naglar. Vi elever får ett bra pris och jag ska nog ha såna naglar hela terminen ut! Det är så extremt fint.
Jag har försökt fixa mina naglar ikväll. KÄndes som om jag var tvungen nu innan nyår!



Dessutom så i måndags så var jag mamma och pappa På G och åt extremt god mat där. På denna bild är det min rätt som jag beställde, hette "oxfilé toast"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0