Myskväll med Cajsa

Snart kommer Cajsa hit. Vi ska se på idol tillsammans, vem åker ut? Olle Minnah eller Jay? Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna.. eftersom Jay var min favorit, men nu håller han på att ta droger, och sånt är inte OK! Musikföredraget gick bra! Och fick VG på min klippning och VG på fön! KANON! Anette sa: "Riktigt bra! Om det hade varit en kund hade den blivit riktigt nöjd" ;)

Mamma och jag har redan förberett efterrätten för att det är ingen som kommer orka göra det i pausen på idol, haha! Alla är lika trötta. Imorgon blir det jobbet för mig men innan dess ska jag fixa saker!


Massor av frukt med vit choklad över! IN I UGNEN!

Kommentarer
Postat av: cajsa sundström

SUPER MYSIGT! måste vi göra om, hos mig nästa gång? :)) puss jag älskar dig!

2010-12-03 @ 21:58:53
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0