Jay vs Minnah

Idolgenrepet var hur bra som helst! Skämtsamt och många roliga tabbar, vilket blir mer avslappnat än riktiga finalen! Just nu har jag precis klippt C och nu ska vi se resultatet på idol! Jag måste erkänna att vinnarlåten som Minnah's sjöng passar som 'handen i hansken'! ;) nu ska jag läsa igenom mitt föredrag sen sova, ska upp tidigt in till Norrtälje för C ska ha samling 07:30 och sedan vidare till Åland, fast jag följer inte med. Ikväll har jag och älskling myst och ätit god mat, pizza från Roni! Idag är det 2 veckor till jul, gud vad jag längtar. Jag älskar när släkt och familjen träffas! För att vår släkt är så bra! Apropå det så ska vi till min kusinvitamin på söndag, fast hon fyller år på lucia;) det kommer bli kul! Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0