Fika med Sofia

Efter en hel dag frisör i skolan, så är jag hemma efter 14 timmar, haha! Jag har varit med Sofia på stan och vi fikade, det var så otroligt mysigt! Hon och jag har bestämt att vi ska gympa nästa vecka! Jag trivs i ditt sällskap Sofia! Sedan köpte jag en julklapp till mamma, som hon kommer älska! Dessutom så har jag tagit hem balsam från skolan, vi beställde på INZO! Dessutom, så ska jag handla Carls present imorgon, hihi.

Musikuppgiften är klar! Ska ha föredrag om Lady Gaga imorgon, spännande!
Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig inte så fräsch med tanke på hur mycket det snöade i eftermiddag, och hade ingen luva för huvudet. Men ibland så är snö underbart!

Ha det super!

Snygging, kom hem nu. I miss you

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag älskar dig också min fina vän. du är så bra ♥

2010-12-02 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0