Don't be afraid to try

Gårdagen var kanon. Vi bakade småkakor, knäck, tryffel, ischoklad och glöggkola! Efter några timmar drog Emmy och Sara från Cajsa medan jag stannade kvar och åt middag där, vilket var hur mysigt som helst. Vi pratade om allt i allo. Sedan drog jag hem och mamma mötte mig, det var snällt.

Idag är vi lediga vilket är underbart! Det snöar ute förfullt men det är braa cirkus 0 grader! Igår städade jag hela min garderob, vilket behövdes, har skjutit upp det alldeles för många dagar! Nu hade jag tänkt att börja fixa mig, och klä på mig. Sen så ska C komma hit. Vet inte riktigt vad vi ska göra men han ska i alla fall sova här i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0