Chokladkalender

Idag är den den första december och det innebär att det är snart jul.Jag fick en chokladkalender av mamma imorse, TACK MAMMA, precis vad jag ville ha. haha. Det är underbart väder ute. Jag vill bara ut och fota, men tyvärr så har jag glömt minneskortet i datorn, och datorn är i skolan. Jag är hemma idag, sov inte alls bra. Vaknade cirkus varje halvtimme :( inte ok! Jag gymmade med Julia igår, det var riktigt kul! Så här ser min planering ut till måndag.

Torsdag: Gymma med Julia, sen fika med Fia och kanske Julia.
Fredag: Titta idol med Cajsa
Lördag: Jobba jobba jobba!
Söndag: Baka julgodis med tjejerna. (carl kommer hem sent.) Troligtvis ses vi på måndagen.
Måndag: TRÄFFA CARL.


Jag har fullt upp. Men det känns skönt att allt känns planerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0