Fånga en sommar

Detta är absolut inte dagens bild på mig. Dagens bild på mig är mjukisbyxor, mjukiströja och hårband.
Jag ska beställa tid hos frisören snart! Vill klippa mig så snart som möjligt. Men jag vet inte exakt hur jag ska klippa mig än. Velar mellan bara toppa, lugg eller klippa lång page.. vågar inte klippa det så.
Älskling kom till mig idag och lämnade en sak som jag ska ha på vollybolltuneringen. BLIR BÄST OCH SNYGGAST.
Imorgon blir det Stockholm, vare sig jag är sjuk eller inte!! Måste dit. Jag vet exakt vad jag ska köpa.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Julia (:

nu blir man nyfiken! Vad ska du klä ut dig till om man får fråga? :)

2010-04-27 @ 22:17:44
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0