Årets första grillning!


Detta var alltså årets första grillning! Hur underbart som helst, helt galet! Jag är verkligen kär i min nya kamera också, ingen ångrar nog denna! Denna vecka har varit helt fullbokad, ska jag säga er! Pluggat mycket engelska, matte och biologi .. jag hatar när lärarna sätter alla prov i samma vecka! Jag fick VG på biologiprovet, WW2, och hör/läsförståelse i engeska nationella. Det känns jätte bra!
Men nu känns det inte bra för jag känner mig varm och har mycket ont i huvudet så det är bäst att jag drar mig till teven och dricker mycket vatten! Förresten så har Carl åkt till fjällen nu, kanske lite sent men? Han har det nog jätte mysigt. Han kommer hem på söndag och jag ska vara barnvakt på fredag, yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0