Spela mig på radion


Gick inte i skolan idag heller, jag är bombad med förkyldning. Men ändå nu ska jag till Stockholm för att köpa kläder.. Visst jag är ju rikare nu, så det kan bli kul om man bortser från att vara sjuk. Grattis till Emilie Josefsson som fyller 16 år idag! Jag ska ta bussen kvart i och jag har fixat mig nu. Känner mig inte fräsch men vet exakt vad jag ska köpa idag, så det går nog snabbt. Kommer möta upp älskling på busstationen när jag kommit dit. Jag måste bara berömma min pappa som är så duktig på att bygga det stora förrådet!!
På med glajjorna och dra till stan, det är dagens måste!
Puss

Kommentarer
Postat av: emilie

åå, tack vad glad jag blir. Blir ju nästan rörd :') haha, puss!

2010-04-28 @ 13:14:21
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0