Play it loud

Dagen har varit klockren! Även om vi inte vann, så kom vi till final! DET ÄR BRA TJEJER!!
När mamma kom hem viid sju åt vi wraps som skulle in i ugnen, supergott! Nu blir det nattinatti för mig. Jag börjar tolv imorgon cirka! skönt, annars hade jag inte gått till skolan tror jag ..
Nu ska jag prata med älskling, när han hoppat ut ur duschen hur vi ska göra imorgon. Och jag ska hoppa in snart i duschen. Jag sitter med en coca cola i handen och lyssnar på nya versionen av spotify, grymt!


Bror, Robert, Danne, Erik, Roberts polare och min pojkvän åkte båten idag, vilken tur de hade med vädret! Nu har grabbarna köpt dricka så det räcker tycker jag! Och jag fick en mentos som överraskning.
Jag älskar dig, jag har den bästa. v

Kommentarer
Postat av: maja

sv: röda korsett gården :)

2010-04-30 @ 17:40:44
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0