Kort inlägg, eller .. det blev långt

Idag var det en rolig dag (bilder kommer imorgon), vi åkte nämligen med klassen till Uppsala, vilket tog lång tid. Jag somnade på bussen, skönt! För jag gick upp sex imorse.. Idag har vi hälsat på Uppsala Nya Tidning, och dessutom kommer vi vara ute på deras hemsida imorgon, för han tog foto på oss! http://www.unt.se/
Efter det besöket var vi sju tjejer som bowlade och resten av klassen badade i fyrishov! Vi skrattade jätte mycket när vi spelade bowling! Nu väntar jag på Calle för han ska komma hit, gå hit.. stackarn. Jag lovade honom att jag skulle städa och plugga. Ingenting har gjorts. Min kropp är slut, mina fötter är slut och mitt huvud är slut. Och bara tanken att vi har Nationella i matte imorgonbitti gör inte saken bättre!
Nu ska jag öppna fysikboken och göra klart lite saker!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0