Gamla kära bettan


- Jag älskar denna cykel, Jag fick denna cykel av mina grannar förut och innan jag fick den hade jag letat som fan efter en cykel, men hade den egentligen framför näsan hela tiden! Men nu har någon gjort punka när den var på busstation.. suck. Storebror får laga den sen!
Dagen var ganska trevlig! Jag, Hannah och Julia gjorde muntliga nationella i engelska. Jag tyckte att det flöt på! Vi skulle lotta om vilken grupp som skulle börja. Jag drog OSS. Haha, kanske inte har tur i spel? Bara i kortspel i så fall. Sen håltimme, från Ola, skönt. Sofia, jag och Hannah har moppar, så vi skjutsade brudarna Julia och Sabina ner på stan och vi köpte lite gottgott på kryddan, det var mysigt att glassa i solen alltså.
Imorgon ska vi på två konstmuseeum, National muséet och Moderna. Vi åker dit med bildlärarna, Linda Lelle Anita och lärarna i D .. undrar hur det går, haha.
HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0