Cykelpunktering

Om cirka två timmar ska jag på dans! Det va ett tag sen sist ska jag säga er, med tanke på att jag inte heller var med när jag hade sträckt nacken.. Men celiah och jag har bestämt att vi ska vara dåliga och försöka tillsammans!
Sen får jag se om jag kan vara med på uppvisningen pga att jag inte kan stegen! Men det ska jag fixa.
Fredrik skulle fixa min cykel pga punka, för mamma och jag skulle ner på stan.. men det ser inte ut som om vi ska det för jag har tjatat på Fredrik i två timmar och ingenting har hänt. Så är det när man har brorsor som väljer teven före! Nu ska han som tur ut, men då hinner inte jag och mamma innan dansen så jag ska ner på stan imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: mia

tack :) nej för en gångskull gjorde jag inte det :) min kompis gjorde det!

2010-04-18 @ 13:39:14
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: mia

nej faktiskt inte :)

2010-04-18 @ 13:50:51
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0