helgen för mig

igår tittade jag på hairspray! gud vad kul, verkligen. alla måste se den, vi åkte in med helen & caroline, åt på en resturang som va jätte mysig! men det kom het plötsligt en magdansare fram och det blir jättehög musik! haha, wierd! men det va väl en upplevelse!

idag på dansen kom inte alls många , men celiah & jag dansade! & emma tittade på. vi kom faktiskt in på djupa diskutioner, bra att man har mounia säger jag bara, det va så mysigt! carl kom till dansen och vi fick skjuts hem. trodde han skulle göra fixa men det fick jag göra helt själv! jag har väl inte varit så jätte glad idag, har ont i magen nu också. ajaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Difficult isn't impossible -
RSS 2.0